Sprawa dotyczy wersji 4x4 ale może ktoś z Was w normalnej miał taki problem.
Otóż pękły mi z tyłu sprężynki. Auto trochę się rozkraczyło i machało dupą jak krowa ogonem przed muchami.
Kupiłem sprężynki, fakt że na allegro, dedykowane do tego auta (JAMEX), no i teraz auto stoi niżej niż powinno, mniej więcej na tej samej wysokości co z pękniętymi sprężynami.
Wydaje mi się, że mogą to być niższe sprężynki, choć sprzedawca upiera się, że są dobre.
Poza tym, czy ktoś z Was patentował już podnoszenie zawiechy w oct I, a tymbardziej tyłu?
Witam.
Ja w swoim szkodniku też przerabiałem kwestie wzmocnienia tyłu. Na początku zastosowałem KYB, po około roku siadły. W końcu zdecydowałem się na oryginał z pakietu na bezdroża i jestem zadowolony. Pomimo wysokiej ceny warto. Poza tym był gdzieś wątek na temat sprężyn, że najlepsze są oryginalne.
Czy amortyzatory mają jakiś wpływ na to jak siedzi? Raczej sprężyny bardziej, tak mi się zdaje. Założyłem Monroe. Generalnie gdybym ją wyrównał to i tak chętnie bym ją uniósł
Czy amortyzatory mają jakiś wpływ na to jak siedzi? Raczej sprężyny bardziej, tak mi się zdaje. Założyłem Monroe. Generalnie gdybym ją wyrównał to i tak chętnie bym ją uniósł
Na to jak siedzi niekonieczne ale auto przecież nie stoi tylko ale głownie jeździ a im słabsze amorki tym większe prawdopodobieństwo że statyczny prześwit zmniejszy się w czasie jazdy do poziomu gleby
amortyzator jest raczej po to aby skutecznie tłumić a nie podtrzymywać auto, więc raczej tu kwestią będą owe springi. Cóż chyba wezmę te lejsforblalala i zobaczę co będzie
do pakietu na bezdroża są tulejki podnoszące zawieszenie o 20mm ale to chyba po to, żeby wyrównać do serii po założeniu płyty pod silnik która dużo waży chyba z 20kg
Tulejki podwyższające do O1 FWD są tylko na przód (20mm). Do O1 kombi 4x4 na tył trzeba szukać oryginalnych sprężyn lub zamienników dobrej jakości uznanych firm do tego dedykowane amortyzatory. Ogólnie wybór części do zawieszenia O1 4x4 jest o wiele mniejszy niż do O1 FWD.
P.S: Jeśli ktoś myśli że 10 - 15kg dodatkowych w postaci płyty w jakikolwiek sposób zmieni prześwit jest fantastą Tulejki służą do podniesienia samochodu w najbardziej narażonym na uszkodzenia miejscu, przód z najniżej położoną częścią (miska olejowa)
Komentarz